Απλές ασκήσεις προπόνησης στην άμμο για τις διακοπές σας!

Workout

Απλές ασκήσεις προπόνησης στην άμμο για τις διακοπές σας!

By  | 

Η  άμμος προκαλεί μεγαλύτερη αντίσταση σε σύγκριση με το στέρεο δάπεδο (τάπητας, ξύλο) και αυτό σημαίνει ότι θα καταβάλλεις περισσότερη προσπάθεια στην προπόνηση. Η προπόνησή σου θα περάσει σε ένα υψηλότερο  επίπεδο, ενώ τα αποτελέσματά της θα είναι άμεσα ορατά στο σώμα σου.

Γιατί είναι καλή η προπόνηση σε στεγνή άμμο;

  1. Η αστάθεια του εδάφους που δημιουργεί η στεγνή άμμος απαιτεί από τους μυς που σταθεροποιούν τις αρθρώσεις στους αστραγάλους, τα γόνατα, τους γοφούς, το κάτω μέρος της πλάτης, να αντισταθμίζουν και να προσαρμόζονται συνεχώς κατά τη διάρκεια της κίνησης. Αυτό προκαλεί μεγαλύτερο εύρος κίνησης στις αρθρώσεις και ενισχύει τους μυς, βελτιώνοντας την ισορροπία και προλαμβάνοντας τους τραυματισμούς.
  1. Η προπόνηση σε στεγνή άμμο είναι μια προπόνηση αντίστασης με χαμηλή επίπτωση στις αρθρώσεις. Αυτή η αυξημένη αντίσταση συμβάλλει στη βελτίωση της ταχύτητας και στη δημιουργία εκρηκτικής δύναμης, καθώς οι μύες γυμνάζονται περισσότερο.
  1. Η προπόνηση σε στεγνή άμμο παρέχει και άλλα οφέλη. Μία θεωρία για την αύξηση των τραυματισμών είναι ότι το ανθρώπινο σώμα σχεδιάστηκε για να κινείται ξυπόλητο, γι ‘αυτό εξασθενούν οι μύες των ποδιών. Με την προπόνηση του ξυπόλυτου τρεξίματος, ενεργοποιούνται και ενισχύονται οι όχι και τόσο ενεργοποιημένοι μύες.

Το πρόγραμμα

  • Ζέσταμα με χαλαρό τζόκινγκ στην άμμο για 5 λεπτά.
  • 10 προβολές με περπάτημα προς τα μπροστά – 10 προβολές με περπάτημα προς τα πίσω.
  • 10 squat
  • 10 κοιλιακούς
  • 10 κάμψεις
  • 10 άρσεις λεκάνης
  • Ορειβατική αναρρίχηση 10 επαναλήψεις – πόδια μπροστά εναλλάξ και λυγισμένα προς τα μέσα.

Ξεκουράσου για 1-2 λεπτά ενεργητικά περπατώντας  και στη συνέχεια επανάλαβε.

Κάνε: 3-4 σετ, ανάλογα και με τη φυσική σου κατάσταση.

  • Χαλαρό τρέξιμο στην άμμο για 10-15 λεπτά

Αποθεραπεία με διατάσεις για 5 λεπτά.

Επειδή θα κουραστείς, μετά από την προπόνηση χαλάρωσε, κολυμπώντας στη θάλασσα.


ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Οι ασκήσεις να γίνουν με γυμνά πόδια.

Φόρεσε αντηλιακό!

Μην ξεχνάς να έχεις νερό μαζί σου.

Έλεγξε την περιοχή όπου θα προπονηθείς για οποιαδήποτε αιχμηρά αντικείμενα στην άμμο.

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Με λένε Γιώργο… είμαι 21 χρονών, γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιός με καταγωγή από τα εξωτικά Γιαννιτσά. Σπουδάζω Τ.Ε.Φ.Α.Α. στις Σέρρες, τουλάχιστον έτσι είπα στην μάνα μου. Από μικρός προτιμούσα το χειμώνα και τις διακοπές στο βουνό από ότι το καλοκαίρι και τη θάλασσα. Ασχολούμαι με το χειμερινό σκι και μου αρέσουν τα ταξίδια, κάτι που φροντίζω να κάνω συχνά! Μου αρέσει η επικοινωνία με τους ανθρώπους και πιστεύω ότι η ζωή δεν θέλει άγχος άλλα θετική διάθεση.