Oι ξηροί καρποί για όσους αθλούνται και όχι μόνο

Health

Oι ξηροί καρποί για όσους αθλούνται και όχι μόνο

By  | 

Μια μικρή ποσότητα ξηρών καρπών ενισχύουν την αντοχή σου, βοηθούν στην αποκατάσταση και αυξάνουν τον όγκο. Αυτοί είναι οι 6 ξηροί καρποί για όσους αθλούνται.

Για την αυτοσυγκέντρωση: Καρύδια

Η κατανάλωση καρυδιών μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη, τη συγκέντρωση και την ταχύτητα επεξεργασίας πληροφοριών. Τα καρύδια είναι πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμινών και μετάλλων. Μια χούφτα παρέχει περισσότερο από το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης του α-λινολενικού οξέος , ενός φυτικού λιπαρού οξέος ωμέγα-3 που μπορεί να προστατεύσει τον εγκέφαλό, αλλά και να αυξήσει τη μυϊκή μάζα του σώματός.

Για απώλεια βάρους και κατά την φάση αποκατάστασης: Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα θα πρέπει να βρίσκονται στην κορυφή των διαιτητικών τροφών. Οι άνθρωποι που κατανάλωναν μια μερίδα αμυγδάλων την ημέρα, έχασαν περισσότερο λίπος στην κοιλιά και εμφάνισαν μεγαλύτερη μείωση της LDL (κακής) χοληστερόλης από εκείνους που κατανάλωναν καθημερινά muffin παρόλο που περιείχε τον ίδιο αριθμό θερμίδων. Μια μερίδα αμυγδάλων περιλαμβάνει πρωτεΐνες που βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών και μειώνουν το αίσθημα της πείνας, όπως επίσης  και τα ακόρεστα λιπαρά που μειώνουν τις λιγούρες.

Για την μείωση της πιθανότητας εμφάνισης του καρκίνου: Φιστίκια

Μια μερίδα φιστίκια μπορεί να είναι αρκετή για να ενισχύσει τα επίπεδα του σεληνίου σας. Τα φυσιολογικά επίπεδα αυτού του μετάλλου συνδέονται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου, καρδιαγγειακών παθήσεων, στειρότητας και άλλων παθήσεων.

Για την αντοχή: Κάσιους

Εκτός από τα αμύγδαλα που περιέχουν πρωτείνη και είναι απαραίτητα για την αποκατάσταση των αθλητών, τα κάσιους έχουν ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και ψευδάργυρο. Ο σίδηρος συμβάλλει στην καλύτερη κυκλοφορία του οξυγόνου στα κύτταρα, που προλαμβάνει την αναιμία, ενώ ο ψευδάργυρος παίζει σημαντικό ρόλο στο ανοσοποιητικό σύστημα και την καλή όραση. Επίσης, τα κάσιους είναι καλή πηγή μανγησίου, με 30 γραμμάρια να περιέχουν περίπου το 25% της ημερήσιας δόσης.

Για την υγεία της καρδιάς: Macadamia

Ερευνητές διαπίστωσαν ότι μια μικρή χούφτα macadamia ημερησίως για πέντε εβδομάδες, μειώνει τη συνολική χοληστερόλη κατά περισσότερο από 9,4% και την LDL (κακή) χοληστερόλη κατά σχεδόν 9%.

Για να μειώσεις τον κίνδυνο του διαβήτη: Φιστίκια Αιγίνης

Τα άτομα με προδιαβήτη που έτρωγαν καθημερινά φιστίκια Αιγίνης, παρουσίασαν σημαντική μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα ενώ υπήρχαν βελτιώσεις στον τρόπο με τον οποίο το σώμα τους επεξεργαζόταν την ινσουλίνη και τη γλυκόζη. Επίσης φάνηκε μείωση στη φλεγμονή και αύξηση της γλυκαγόνης πεπτιδίου 1, μιας ορμόνης που βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων γλυκόζης, γεγονός που μπορεί να συνέβαλε στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα.

 

 

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Με λένε Γιώργο… είμαι 21 χρονών, γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιός με καταγωγή από τα εξωτικά Γιαννιτσά. Σπουδάζω Τ.Ε.Φ.Α.Α. στις Σέρρες, τουλάχιστον έτσι είπα στην μάνα μου. Από μικρός προτιμούσα το χειμώνα και τις διακοπές στο βουνό από ότι το καλοκαίρι και τη θάλασσα. Ασχολούμαι με το χειμερινό σκι και μου αρέσουν τα ταξίδια, κάτι που φροντίζω να κάνω συχνά! Μου αρέσει η επικοινωνία με τους ανθρώπους και πιστεύω ότι η ζωή δεν θέλει άγχος άλλα θετική διάθεση.