«Keep Fashion Weird!»

Dress Me On!

«Keep Fashion Weird!»

By  | 

Η συνεργασία της χρονιάς είναι γεγονός! Και είναι μεταξύ Jeremy Scott και H&M.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η H&M κάνει κάθε Νοέμβριο μία συνεργασία με έναν μεγάλο οίκο μόδας κάνοντας τους fashonistas όλου του κόσμου να το περιμένουν με ανυπομονησία. Η αρχή έγινε το 2004 με τον Karl Lagerfeld και ακολούθησαν, Stella McCartney, Viktor and RolfRoberto Cavali,  Comme des GarconsMatthew WiliamsonJimmy Choo, Lanvin (η πιο επιτυχημένη μέχρι τότε), VersaceMarniMaison Martin Margiela, Isabel Marant, Alexander Wang Balmain (είχε γίνει πάταγος), Kenzo, Erden και φέτος με τον οίκο Moschino. Έτσι λοιπόν στις 8 Νοεμβρίου 2018 σε επιλεγμένα κατασήματα H&M σε όλον τον κόσμο και ηλεκτρονικά υπήρχαν τα ρούχα από την σειρά Moschino TV δια χειρός, του καλλιτεχνικού διευθυντή της εταιρίας, Jeremy Scott. Στην Ελλάδα μόνο το κεντρικό κατάστημα της Ερμού τα φιλοξένησε, ενώ στον ίδιο χώρο δύο μέρες πριν, 6 Νοεμβρίου, έγινε η παρουσίαση της συλλογής.

 

Το Be2Live ήταν εκεί και τις δύο μέρες!

 

Στις 6 Νοεμβρίου λοιπόν Celebrities και άνθρωποι που αγαπούν την μόδα συγκεντρώθηκαν μετά τις 18:30 στην Ερμού 52 για να δουν και να αγοράσουν από κοντά τα ρούχα της συλλογής. Στυλίστες, παρουσιάστριες, μοντέλα, κομμωτές, τραγουδιστές, τραγουδίστριες, ηθοποιοί και Instagramers ήταν όλοι εκέι. Κάποιες καλοντυμένες, κάποιες άσχετα με την περίσταση, κάποιες με ρούχα της συλλογής, κάποιοι στυλάτοι και κάποιοι όχι! Περισσότερα προσεχώς στη στήλη Shhh… It’s a gossip…  Εμφάνιση έκπληξη έκανε η Ελένη Φουρέιρα στην σκηνή και πραγματικά , αν και δεν είναι από τις αγαπημένες μου, έδωσε ρυθμό και «fuego» σε όλους.

 Αλλά ας επανέρθουμε στην μόδα. Η συλλογή όπως και γενικά ότι επιμελείται ο ταλαντούχος κύριος Scott (είναι από τους αγαπημένους μου δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός) διέπεται από μία νοσταλγία για τα 80’s και 90’s, με φανερές επιρροές από την pop κουλτούρα, ενώ θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ακραία, υπερβολικά και με μία δόση νεοπλουτισμού. Δέρμα, φούτερ με στάμπες, γυαλιστερά υφάσματα, τζιν, στρας, παγέτες, αλυσίδες, oversized εφαρμογή και σέξυ διάθεση παντρεύονται δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που μπορεί να θεωρηθεί και κιτς. Η συλλογή Moschino TV for H&M αντικατοπτρίζει τη διαδρομή του  Jeremy Scott ως καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Moschino.

Αλλά ποιός είναι ο Jeremy Scott;

Αμερικανός στην καταγωγή, γεννήθηκε στο Κάνσας, αλλά αγάπησε και μένει στο Los Angeles. Ξεκίνησε την καριέρα του σαν υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων για τον Jean Paul Gaultier στο Παρίσι. Δεν μπόρεσε να σχοληθεί όπως ήθελε με την μόδα και έτσι το 1997 αποφάσισε να δημιουργήσει την δική του σειρά ρούχων. Χρειάστηκαν 3 συλλογές στο Παρίσι για να γίνει αναγνωρίσιμος στον χώρο και να τον προσέξει η γαλλική Vogue και ο Mario Testino. Έπειτα ήρθε η συνεργασία του με Bjork στην παγκόσμια περιοδεία της “H OMOGENIC”. Ακολούθησε μία συνεχώς ανοδική πορεία, όπως συνεργασία με τον Christian Louboutin. Διθυραμβικές κριτικές, ο Karl Lagerfeld είχε δηλώσει ότι είναι ο μόνος που μπορεί να αναλάβει τον οίκο Chanel, όταν εκείνος αποσυρθεί. Τελικά το 2001 άφησε το Παρίσι για το Los Angeles, όπου δεν θεωρούταν ούτε “σοβαρός” ούτε “εμπορικός”.

H Αμερική όπως και ο περισσότερος κόσμος θα τον μάθει και θα τον εκτιμίσει από την συνεργασία του με την Addidas που ξεκίνησε το 2002 με τα θρυλικά «παπούτσια με φτερά» να προκαλλούν φρενίτιδα και να πουλάνε σαν τρελά. Η συνεργασία του έληξε το 2015 με την κυκλοφορία αρώματος από την Addidas σε γυάλινη αναπαράσταση των αθλητικών με τα φτερά. Η ταύτισή του με την υπερβολή της pop κουλτούρας και τα φτερά του έφεραν συνεργασίες όπως με την Swatch το 2011 βγάζοντας 3 ρολόγια, τα smart που έβγαλε αυτοκίνητο με φτερά, και με την CYBEX που κυκλοφόρησε καρότσια για μωρά με χρυσά φτερά στο πλάι.

Ο  Scott είναι πολύ ξεκάθαρος σε αυτά που του αρέσουν και αυτό φαίνεται σε ότι βάζει την υπογραφή του γι΄αυτό και όλα τα προϊόντα που την φερουν είναι τόσο εύκολα αναγνωρίσιμα. Δεν έχει κρύψει ποτέ την αγάπη του για όλη την pop κουλτούρα και την trush. Επίσης, δηλώνει ότι μπορεί να μην έχουν όλοι το βαλάντιο για να αποκτήσουν ένα designer κομμάτι, αλλά θα μπορούν να έχουν στην κατοχή τους κάτι δικό του.

 

“I don’t speak Italian, but I do speak Moschino”

 

Και κάπως έτσι το 2011 είπε το μεγάλο ναι στον ιταλικό Οίκο. Είχε δεχθεί προτάσεις για να γίνει καλλίτεχνικός διευθυντής πολλών μεγάλων εταιριών, αλλά δέχθηκε την πρόταση της ιταλικής φίρμας γιατί θαύμαζε τον ιδρυτή Franko Moschino και θεωρεί ότι αντιμετωπίζουν την μόδα με τον ίδιο τρόπο, σαν τέχνη και διαμαρτυρία. Στις συλλογές του για την εταιρία χρησιμοποίησε αναγνωρίσιμες εικόνες, εικόνες με ήρωες της Disney, το σύμβολο των McDonalds, της Coca Cola, Μπομπ Σφουγγαράκι, ενώ δεν έχει κρύψει την αγάπη του για την Barbie (μα πόσο μοιάζουμε;;;). Το 2016 οι συλλογές του ήταν εμνευσμένες από την γνωστή κούκλα, ενώ το 2017 κυκλοφόρησαν συλλεκτικές Moschino Barbie από την Mattel και στην τηλεοπτική διαφήμιση της κούκλας πρωταγωνίστησε για πρώτη φορά στην ιστορία αγόρι.

Τελικά όντως ο Scott χρησιμοποιεί την μόδα για διαμαρτυρία και μας βρίσκει απολύτως σύμφωνους.

 

Να περνάτε όμορφα και να ντύνεστε με τρόπο που σας κάνει χαρούμενους…

 

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Σταύρος Ιωάννου Καλαϊτζίδης. Γεννημένος στα 90s, στη Θεσσαλονίκη και μεγαλωμένος σε όλη την Ελλάδα. Φιλόδοξος λογοθεραπευτής, αποτυχημένος καλλιτέχνης, μοντέλο για την μάνα μου, ανορθόγραφος αρθρογράφος, επίδοξος λογοτέχνης, ψυχωτικός ψυχολόγος, σοβαρό τρολ, αλλά κυρίως ΖΩΝΤΑΝΟΣ. Αγαπώ, τα ταξίδια, την σοκολάτα, τις τηγανιτές πατάτες, την ζέστη, την θάλασσα, τις τέχνες, τα παραμύθια, τις αλήθειες, τις ιδιαιτερότητες, τα παπούτσια, την μόδα,τις κούκλες, τα σύμβολα, τις σιώπες, τους εθισμούς, τον έρωτα, το σεξ και τους ανθρώπους. Μ’αρέσει να βρίσκω συνέχεια καινούριους τρόπους να εκφράζω τα «μέσα» μου. Πιστεύω ότι σίγουρα έχω ζήσει και θα ζήσω και άλλες ζωές, γιατί μία μόνο δεν φτάνει να κάνω όσα θέλω. Στην επόμενή μου ζωή θα είμαι ή η Barbie, (για να δοκιμάσω όλες τις πιθανές καριέρες) ή πίτα γύρο, για να είμαι απ’όλα… BeLoveD..!