ΣΑΝΙΔΑ PLANK - 6 Ασκήσεις σανίδας που θα δυναμώσουν τον κορμό και όλο σου το σώμα

Workout

ΣΑΝΙΔΑ PLANK – 6 Ασκήσεις σανίδας που θα δυναμώσουν τον κορμό και όλο σου το σώμα

By  | 

Το καλοκαίρι είναι η περίοδος που οι περισσότεροι θα μπουν σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής, με σκοπό να χάσουν λίπος και να αποκτήσουν μυϊκή μάζα. Η περιοχή, που επί το πλείστον στοχεύουμε, είναι οι κοιλιακοί. Δυστυχώς, όμως, η προπόνηση που συνηθίζεται είναι και χαμηλής έντασης και βαρετή. Αυτό σημαίνει ότι η προπόνηση γίνεται μονότονη και δεν δίνει τα αποτελέσματα που θέλουμε.

Το σώμα συνηθίζει τις ασκήσεις και πλέον οι μύες δεν ενεργοποιούνται το ίδιο. Αυτό είναι κάτι που ισχύει γενικά: όταν πλέον το πρόγραμμα προπόνησης σου φαίνεται εύκολο, τότε πρέπει να το αλλάξεις – να προσθέσεις καινούριες ασκήσεις οι οποίες θα ενεργοποιήσουν με διαφορετικό τρόπο τους μυς σου.

Επιπλέον, οι ασκήσεις που γίνονται με το βάρος του σώματός σου, γυμνάζουν τον πυρήνα και τους κοιλιακούς. Δοκίμασε αυτές τις 6 παραλλαγές της άσκησης σανίδας, τρεις ή και τέσσερεις φορές την εβδομάδα. Ξεκουράσου για ένα λεπτό μετά από κάθε άσκηση. Θυμήσου ότι η σωστή τεχνική της σανίδας, σημαίνει τα χέρια στο πάτωμα ακριβώς κάτω από τους ώμους και το σώμα ευθεία από το κεφάλι μέχρι τα πέλματα.  Αυτές οι 6 παραλλαγές της άσκησης Σανίδας, δεν απαιτούν άρση βαρών και η παρουσία σου στο γυμναστήριο είναι εντελώς προαιρετική.

  1. Όρθια σανίδα για 1 λεπτό
  1. Σανίδα αγκώνα για 1 λεπτό.
  1. Πλευρική σανίδα 30 δευτερόλεπτα η κάθε πλευρά.
  1. Σανίδα με υψωμένα πόδια 30 δευτερόλεπτα το κάθε πόδι.
  1. Pike planks. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων. Προσπάθησε να φέρεις το κεφάλι όσο πιο κάθετα στο έδαφος μπορείς , σαν να θες να κάνεις κατακόρυφο και μετά ξανά κατέβα στην θέση όρθιας σανίδας.
  1. Σανίδα αράχνη. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων σε κάθε πλευρά. Το πόδι πρέπει να έρχεται λυγισμένο και παράλληλα μέχρι τους κάτω κοιλιακούς.

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Με λένε Γιώργο… είμαι 21 χρονών, γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιός με καταγωγή από τα εξωτικά Γιαννιτσά. Σπουδάζω Τ.Ε.Φ.Α.Α. στις Σέρρες, τουλάχιστον έτσι είπα στην μάνα μου. Από μικρός προτιμούσα το χειμώνα και τις διακοπές στο βουνό από ότι το καλοκαίρι και τη θάλασσα. Ασχολούμαι με το χειμερινό σκι και μου αρέσουν τα ταξίδια, κάτι που φροντίζω να κάνω συχνά! Μου αρέσει η επικοινωνία με τους ανθρώπους και πιστεύω ότι η ζωή δεν θέλει άγχος άλλα θετική διάθεση.