Πώς θα χορτάσω τρώγοντας λιγότερο;

Health

Πώς θα χορτάσω τρώγοντας λιγότερο;

By  | 

Ξέρω πως θα σκεφτείς ότι ακούγεται πολύ όμορφο για να είναι αληθινό, όμως είναι! Σαφώς και υπάρχουν έξυπνα κολπάκια, με τα οποία μπορείς να ελέγξεις το στομάχι σου και την όρεξη σου, απλά μη θέλοντας να δεχτείς αυτήν την εκδοχή, συνηθίζεις να χρησιμοποιείς συνεχώς την ατάκα «ΔΕ ΧΟΡΤΑΣΑ, ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ», δικαιολογώντας την μάλιστα με πάρα πολλούς τρόπους.

Βέβαια, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως αυτό το οποίο πρέπει πρώτα από όλα να ελέγξουμε περισσότερο είναι το μυαλό, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η πείνα δεν είναι μόνο μία βιολογική ανάγκη, αλλά και γεύση και συναίσθημα.

Πάμε λοιπόν να μάθουμε με ποιους τρόπους μπορούμε να ενισχύσουμε το αίσθημα του χορτασμού, χωρίς να καταναλώσουμε μεγάλες ποσότητες, πόσο μάλλον τώρα που έρχονται οι γιορτές και το φαγητό είναι πανταχού παρών.

  1. ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΙΣ ΤΑ SNACKS

 Τη διατροφική αξία του σνακ θα την εκτιμήσεις μόνο όταν το ενσωματώσεις στην καθημερινή σου διατροφή. Δε φαντάζεστε πόσο σημαντικό είναι κάποιο σνακ, πριν από το κύριο γεύμα μας. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίος ο κανόνας των 5 γευμάτων σε μια ισορροπημένη και σωστή διατροφή.

 Τα σνακς αποτελούν ουσιαστικά μια ομαλή μετάβαση από το πρωινό στο μεσημεριανό και από το μεσημεριανό στο βραδινό. Σκέψου πόσες φορές έχεις φτάσει σπίτι, χωρίς να έχεις φάει τίποτα μετά από το πρωινό σου γεύμα, έχοντας μία απερίγραπτη πείνα, με αποτέλεσμα να καταναλώνεις πολύ μεγάλη ποσότητα μεσημεριανού. Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και με το βραδινό. Υποθέτω πως και μόνο αυτό το παράδειγμα θα σε κάνει να καταλάβεις πολλά!

  1. ΑΠΕΦΥΓΕ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Είναι πολύ σημαντικό όταν τρώμε να είμαστε συγκεντρωμένοι στο πιάτο μας. Εάν υπάρχει κάτι το οποίο μας αποσπά την προσοχή είναι πολύ πιθανό να παρασυρθούμε και να συνεχίσουμε να τρώμε εντελώς ασυναίσθητα, μόνο και μόνο από συνήθεια, σαν παρέα για την τηλεόραση. Έτσι λοιπόν, εάν φροντίσεις να γευματίζεις χωρίς να έχεις γύρω σου πράγματα που σε απασχολούν, θα δεις ότι θα νιώσεις γρηγορότερα χορτάτος και θα απολαύσεις μάλιστα περισσότερο το γεύμα σου.

  1. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΠΙΑΤΟ

 Είναι γεγονός ότι το μάτι του ανθρώπου είναι αχόρταγο. Όταν πεινάμε, όσο φαγητό και αν έχουμε μπροστά μας, το θεωρούμε λίγο! Η ιδέα να χρησιμοποιήσουμε μικρότερα πιάτα μπορεί σε κάποιους να φανεί αστείο, όμως πραγματικά είναι έξυπνη.

 Με αυτόν τον τρόπο, αυτομάτως, μειώνουμε την ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε και μαθαίνουμε να τρώμε μικρότερες μερίδες. Εάν αυτό μάλιστα γίνεται για ένα αρκετό διάστημα, το μυαλό και το στομάχι μας θα συνηθίσει και η μερίδα μέσα σε αυτό το πιάτο, θα μας χορταίνει ικανοποιητικά.

  1. ΦΑΕ ΑΡΓΑ

Αυτή είναι μία συμβουλή την οποία την ακούμε συνέχεια, αλλά κανείς μας δεν καταφέρνει να την εφαρμόσει. Στο φετινό γιορτινό τραπέζι λοιπόν, κάνε μια προσπάθεια να φας αργά, απολαμβάνοντας την κάθε λιχουδιά και θα δεις πως θα χορτάσεις και με μικρή ποσότητα φαγητού.

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Ονομάζομαι Χρύσα Χαμαμτζή και είμαι φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Είμαι γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά και δηλώνω ερωτευμένη με την πόλη μου. Αυτό που με χαρακτηρίζει, είναι ότι μιλάω πολύ και “πάσχω” από τη ψυχική νόσο της τελειομανίας. Αυτό που μου δίνει ενέργεια, είναι η γυμναστική και το χαμόγελο της μαμάς μου. Η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα σκυλιά και ο μεγαλύτερος μου φόβος η μοναξιά. Στους ανθρώπους με απωθεί η αγένεια και με ελκύει η αποφασιστικότητα. Η δημοσιογραφία για μένα είναι τρόπος ζωής, καθώς με συναρπάζει το γεγονός πως θα μεταδώσω μια πληροφορία ή ένα μήνυμα στο κοινό, και με αυτό τον τρόπο θα τους δημιουργήσω ένα οποιοδήποτε συναίσθημα. Αυτό που επιδιώκω και ονειρεύομαι ; Mια δική μου ραδιοφωνική εκπομπή.