Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, είναι ανάγκη ο καθένας από εμάς να ενσωματώσει στην καθημερινότητά του τη γυμναστική. Δυστυχώς όμως συνηθίζουμε να χρησιμοποιούμε τη δικαιολογία πως δεν έχουμε καθόλου ελεύθερο χρόνο. Έτσι, είτε δεν κάνουμε καθόλου γυμναστική είτε κάνουμε ελάχιστα. Τις ημέρες λοιπόν που δεν προλαβαίνετε να πάτε γυμναστήριο ή εάν θεωρείτε ότι δεν έχετε τη δυνατότητα να πάτε καθόλου, μπορείτε να κάνετε το πιο απλό. Πηγαίνετε στο πιο κοντινό πάρκο της περιοχής σας και κάντε την  παρακάτω προπόνηση που σας προτείνω. Σύμφωνα με απόψεις ειδικών, η άσκηση σε εξωτερικό χώρο μπορεί να διπλασιαστεί σε χρόνο χωρίς να το αντιληφθείτε, εάν σκεφτείτε ότι ξεφεύγετε από τις δεδομένες ασκήσεις ενός κλειστού χώρου. Η συγκεκριμένη προπόνηση δεν πρόκειται να σας πάρει παραπάνω από 30 λεπτά και θα έχετε γυμνάσει όλο σας το σώμα. Μην ξεχάσετε να φτιάξετε μια playlist με τα αγαπημένα σας τραγούδια. Ακούγοντας τη μουσική που σας αρέσει, η διάθεση και η απόδοση σας θα αποκορυφωθούν!

Ξεκινάμε…

Pushups– Κάμψεις  : Όταν κάνεις push-ups , μη ξεχνάς να σφίγγεις κατά την εκτέλεση τους κοιλιακούς και το κορμό. Επιπλέον, είναι καλό να χρησιμοποιείς διαφορετικές θέσεις των χεριών σε κάθε σετ (ανοιχτά, κλειστά, ασύμμετρα, παλαμάκια), έτσι ώστε να γυμνάσεις όλες τις γωνίες των χεριών, των ώμων, του στήθους και του κορμού.

 

Tricep Dips– Βυθίσεις Τρικέφαλων: Στην άσκηση αυτή ο κορμός σας πρέπει να έχει κάθετη θέση σε σχέση με το έδαφος, ενώ τα πόδια μπορούν να είναι είτε λυγισμένα ή σε ευθεία γραμμή. Με αργές κινήσεις  βυθίζετε το σώμα σας προς τα κάτω, μέχρι οι βραχίονες να γίνουν παράλληλοι με το έδαφος. Έπειτα επιστρέφετε στη αρχική σας θέση. Είναι σημαντικό να προσέξετε να μη σκύβετε προς τα εμπρός, γιατί έτσι γυμνάζεται περισσότερο το στήθος, παρά οι τρικέφαλοι.

 

Plank Position– Σανίδα : Η άσκηση “σανίδα” αν και αρκετά απαιτητική, μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετική για το σώμα σας. Η σωστή εκτέλεση της γυμνάζει όλους τους μύες στο κέντρο του σώματος, βελτιώνει την ισορροπία και συμβάλλει στη γράμμωση των κοιλιακών.  Κατά την  εφαρμογή αυτής της άσκησης, δε πρέπει να ξεχνάτε πως οι γλουτοί δε πρέπει να είναι ποτέ ψηλά και ο κορμός να βουλιάζει. Αν αρχίζουν οι ώμοι να τρέμουν ή ο κορμός να βυθίζεται προς τα κάτω, κάντε διάλειμμα και  επαναλάβετε.

 

Κοιλιακοί Mountain Climbers : Η άσκηση αυτή δυναμώνει πολλαπλές ομάδες μυών και βοηθά σημαντικά στη καύση λίπους. Εδώ http://www.myfit.gr/mountain-climber-i-askisi-pou-gumnazei-ta-panta/ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τον τρόπο εκτέλεσης της άσκησης και να την εφαρμόσετε

 

Lunges-Προβολές : Φέρε μπροστά ένα από τα 2 πόδια και κατέβασε το γόνατο του άλλου ποδιού τόσο  ώστε το γόνατο να μην κατεβαίνει πολύ και να μην υπερβαίνει τις 90 μοίρες. Οι προβολές δουλεύουν όλους τους κύριους μυς του κάτω σώματος (τετρακέφαλους, τρικέφαλους και γλουτούς).

 

 Step ups: Η άσκηση αυτή γυμνάζει υπέροχα τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους σας. Στην ουσία είναι μια γυμναστική που κάνετε ανεβαίνοντας σκαλιά. Μάλιστα, μπορεί να γίνει περισσότερο αποδοτική εάν προσθέσουμε βαράκια.

 

Calf Raises- Άρσεις γαμπών:  Τέλος μία απλή και πανεύκολη άσκηση για καλλίγραμμες γάμπες.

Εγώ το δοκίμασα! Εσείς ακόμα να ξεκινήσετε;

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

ΧΑΜΑΜΤΖΗ ΧΡΥΣΑ

Ονομάζομαι Χρύσα Χαμαμτζή και είμαι φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Είμαι γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά και δηλώνω ερωτευμένη με την πόλη μου. Αυτό που με χαρακτηρίζει, είναι ότι μιλάω πολύ και “πάσχω” από τη ψυχική νόσο της τελειομανίας. Αυτό που μου δίνει ενέργεια, είναι η γυμναστική και το χαμόγελο της μαμάς μου. Η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα σκυλιά και ο μεγαλύτερος μου φόβος η μοναξιά. Στους ανθρώπους με απωθεί η αγένεια και με ελκύει η αποφασιστικότητα. Η δημοσιογραφία για μένα είναι τρόπος ζωής, καθώς με συναρπάζει το γεγονός πως θα μεταδώσω μια πληροφορία ή ένα μήνυμα στο κοινό, και με αυτό τον τρόπο θα τους δημιουργήσω ένα οποιοδήποτε συναίσθημα. Αυτό που επιδιώκω και ονειρεύομαι ; Mια δική μου ραδιοφωνική εκπομπή.