Το αβοκάντο είναι καλή πηγή ινών, βιταμινών, καλών λιπαρών, βοηθάει στην μείωση της κακής χοληστερόλης και προλαμβάνει από διαβήτη και καρκίνο, και είναι και νόστιμο!
Όμως πώς το τρώμε, και με τι το συνδυάζουμε; Μια καλή διαιτητική και γρήγορη λύση είναι ως αλοιφή σε ψωμάκι του τοστ. Κόβουμε το αβοκάντο στην μέση και αδειάζουμε το εσωτερικό του σε ένα μπολάκι. Εκεί προσθέτουμε λίγες σταγόνες λεμόνι, μπούκοβο, αλάτι και πιπέρι και στην συνέχεια το αλείφουμε πάνω το ψωμί.
Εδώ σου έχω 5 υπέροχους συνδυασμούς που μπορείς να τους απολαύσεις και πρωί και βράδυ!

1.Με μικρά χρωματιστά ντοματίνια και μοτσαρέλα

%ce%b1%ce%b2%ce%bf%ce%ba%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%bf-1

2.Με καπνιστό σολομό

%ce%b1%ce%b2%ce%bf%ce%ba%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%bf-2

3.Με ντομάτα και ξερό κρεμμυδάκι

%ce%b1%ce%b2%ce%bf%ce%ba%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%bf-3

4. Με φέτες αγγουριού και άνηθο

%ce%b1%ce%b2%ce%bf%ce%ba%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%bf-4
5. Με αβγό μάτι

%ce%b1%ce%b2%ce%bf%ce%ba%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%bf-5

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

ΙΩΑΝΝΑ ΖΑΡΟΤΙΑΔΟΥ

Η Ιωάννα ήρθε σε τούτο εδώ τον κόσμο κάπου στην δεκαετία του 90’, πάππου προς πάππου Σαλονικιά. Θα ήθελε πολύ να έχει αδέλφια, αλλά ήρθαν οι φίλοι στην ζωή της να καλύψουν αυτό το κενό. Όταν την ρωτούσαν τι θέλει να γίνει όταν μεγαλώσει έλεγε, «Θέλω να φτιάξω ένα μεγάλο σπίτι για τα παιδάκια που δεν έχουν γονείς και για ανθρώπους που δεν έχουν σπίτι και πεινάνε», (ακόμα το θέλει). Αργότερα απαντούσε «Εγκληματολόγος», το πολύ το CSI σε αυτές τις ευαίσθητες ηλικίες δεν κάνει καλό! Ακολούθησε μια μεγάλη αγάπη για την μαγειρική, της άρεσε όμως και η διακοσμητική, αα και η αισθητική , να μην ξεχάσω και την μόδα και... κάπου εκεί βρήκε τον τρόπο να τα κάνει όλα παράλληλα και είπε, «Θα γίνω δημοσιογράφος και θα κάνω μια εκπομπή που θα τα συνδυάζει όλα»! Σπουδάζει στο τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ στο Α.Π.Θ και μπορείτε να την γνωρίσετε στην agathiara.gr.