Το να έχεις επίπεδη κοιλιά ή κοιλιακούς είναι ένα όνειρο για τους περισσότερους ενήλικες. Ειδικά εάν είσαι μεσήλικας ή ήσουν έγκυος ή ακόμα και εάν συχνά ξεφεύγεις με το φαγητό ή με το ποτό, είναι πολύ πιθανόν να έχεις ένα «σωσίβιο» γύρω από την κοιλιά σου και να θες ακόμα πιο πολύ να πραγματοποιήσεις αυτό το όνειρο και να ξεφορτωθείς όλο το κοιλιακό λίπος.

Έχοντας λοιπόν βάλει ως στόχο αυτή τη χρονιά να κάνουμε όλο και καλύτερο το σώμα μας , πάμε να μάθουμε βασικές πληροφορίες σχετικά με το χάσιμο λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Θα αναφερθούμε τόσο σε διατροφικά tips, όσο και σε ειδικά προγράμματα γυμναστικής που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην κοιλιακή περιοχή.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ TIPS

frouta-futikes-ines

  • Χωρίς αμφιβολία ο νούμερο ένα παράγοντας συσσώρευσης λίπους στην κοιλιά είναι η ζάχαρη. Η υπέρ- ποσότητα ζάχαρης που μπαίνει στον οργανισμό μας, μεταβάλλεται εύκολα σε λίπος, το οποίο μάλιστα τείνει να… κυριαρχεί θριαμβευτικά στην κοιλιά. Συνεπώς, ο χρυσός κανόνας “ Περιορίστε τη ζάχαρη και κόψτε εντελώς τα αναψυκτικά και τους συσκευασμένους χυμούς” είναι ύψιστης σημασίας και μεγάλη ανάγκη να τον τηρήσουμε.
  • Φάτε αληθινά τρόφιμα: Όταν τρώμε αληθινά τρόφιμα, τα οποία περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, είμαστε πιο ικανοποιημένοι, τρώμε λιγότερο και έχουμε βάλει τη βάση για μια επιτυχημένη δίαιτα για κοιλιά.
  • Ναι στις φυτικές ίνες αλλά… με μέτρο: Οι φυτικές ίνες συνδέονται από τους διατροφολόγους με την απώλεια βάρους. Ενδεικτικά, 20 με 30 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα, μπορούν να κάνουν θαύματα. Φυσικά, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι η καλύτερη πηγή φυτικών ινών –με το μπρόκολο, το μαρούλι, το κουνουπίδι και το λάχανο να περιέχουν φυτοθεραπευτικά συστατικά που θα ισορροπήσουν τυχόν ορμονικές ανισορροπίες. Τα αποξηραμένα φρούτα ενδείκνυνται και αυτά βέβαια, αφού η περιεκτικότητα τους σε φυτικές ίνες είναι μεγαλύτερη από αυτή των φρέσκων. Όμως, πρέπει να έχουμε κατά νου, πως η απότομη αύξηση φυτικών ινών, μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα, ναυτία και κοιλιακούς πόνους. Παρ’ όλα αυτά με πολύ νερό και σταδιακή αύξηση φρούτων και λαχανικών, δεν αναμένεται να αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα.
  • Μειώστε σημαντικά τους υδατάνθρακες: Μια διατροφή που περιλαμβάνει περιορισμένους υδατάνθρακες, συμβάλλει στο κάψιμο λίπους της κοιλιάς ή αλλιώς του “σπλαχνικού λίπους”, του λίπους δηλαδή που περικλείει τα ζωτικά όργανα και είναι μεταβολικά πιο “ενεργό”. Η μείωση λοιπόν υδατανθράκων (λευκού ψωμιού, ζυμαρικών κ.α) σε συνδυασμό με αυξημένη κατανάλωση πρωτεϊνών, εγγυάται ότι η όψη αλλά και ο όγκος της κοιλιάς σας θα βελτιωθεί .
  • Ένας ακόμα πολύ σημαντικός παράγοντας στον οποίο δε δίνουμε ιδιαίτερη σημασία είναι το αλκοόλ. Ειδικά εάν αποτελεί μια καθημερινή μας συνήθεια, μπορεί να κάνει περισσότερο κακό από ότι έχετε συνειδητοποιήσει, πόσο μάλλον αν βρίσκεστε σε μάχη με το αδυνάτισμα. Άρα, αποφύγετε την καθημερινή κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και προτιμήστε από ένα έως τρία ποτήρια κρασί ή αλκοόλ την εβδομάδα.

abs-set-660

 

Πως όμως θα μειωθούν τα κιλά και το λίπος εάν δε γυμναστούμε ταυτόχρονα; Η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας εάν θέλετε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά και να ξεφορτωθείτε το περιττό λίπος. Γι’ αυτό και  εγώ έψαξα να βρω τα καλύτερα προγράμματα γυμναστικής που στοχεύουν αποκλειστικά στην κοιλιακή περιοχή, και ναι τα βρήκα! Εάν τα ακολουθήσετε τακτικά (καθημερινά εννοώ… μη ξεγελιέστε), η γράμμωση είναι εγγυημένη. Γιατί εκτός από επίπεδη, ποιος δε θέλει την κοιλιά του και με καλοσχηματισμένους κοιλιακούς;

Για έλα να ξεκινάμε σιγά σιγά…

https://youtu.be/reQNxaFhcBo


 

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

ΧΑΜΑΜΤΖΗ ΧΡΥΣΑ

Ονομάζομαι Χρύσα Χαμαμτζή και είμαι φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Είμαι γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά και δηλώνω ερωτευμένη με την πόλη μου. Αυτό που με χαρακτηρίζει, είναι ότι μιλάω πολύ και “πάσχω” από τη ψυχική νόσο της τελειομανίας. Αυτό που μου δίνει ενέργεια, είναι η γυμναστική και το χαμόγελο της μαμάς μου. Η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα σκυλιά και ο μεγαλύτερος μου φόβος η μοναξιά. Στους ανθρώπους με απωθεί η αγένεια και με ελκύει η αποφασιστικότητα. Η δημοσιογραφία για μένα είναι τρόπος ζωής, καθώς με συναρπάζει το γεγονός πως θα μεταδώσω μια πληροφορία ή ένα μήνυμα στο κοινό, και με αυτό τον τρόπο θα τους δημιουργήσω ένα οποιοδήποτε συναίσθημα. Αυτό που επιδιώκω και ονειρεύομαι ; Mια δική μου ραδιοφωνική εκπομπή.