Τώρα που ήρθε η άνοιξη, τα κοντομάνικα αλλά και τα αμάνικα μπλουζάκια αρχίζουν να κάνουν την εμφάνιση τους σιγά σιγά και είμαι βέβαιη πως πολλές από εσάς δεν είστε ιδιαίτερα έτοιμες για αυτό. Η χαλάρωση στην περιοχή των χεριών και ειδικότερα στους τρικέφαλους, είτε λόγω έλλειψης μυϊκής τόνωσης είτε λόγω συσσώρευσης λίπους, είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο και χαλάει αρκετά την εικόνα που θα θέλαμε να έχει το σώμα μας.

Για να  βελτιώσουμε λοιπόν την εικόνα των χεριών μας πρέπει να προσέξουμε ασφαλώς τη διατροφή μας, εφόσον πρέπει να χάσουμε λίπος από εκείνη την περιοχή και έπειτα να επικεντρωθούμε στην ανάλογη προπόνηση.

Όσον αφορά την προπόνηση σας, θα πρέπει να εστιάσετε σε ασκήσεις που θα «τονώσουν» την περιοχή των χεριών, χωρίς όμως να αμελήσετε και τις ασκήσεις για το υπόλοιπο σώμα.

Παρακάτω σας προτείνω 4 βασικές ασκήσεις για τα χέρια τις οποίες κάνετε εύκολα οπουδήποτε.

Push ups

Tα push ups αποτελούν μία από τις καλύτερες ασκήσεις για την κάτω πλευρά των μπράτσων. Εάν δε μπορείτε να κάνετε κάμψεις με τα πόδια στις μύτες, δοκιμάστε να στηρίζεστε στα γόνατα. Κάνετε 3 σετ των 10-15 επαναλήψεων.

Βυθίσεις τρικέφαλων

Η συγκεκριμένη άσκηση γυμνάζει ιδανικά, «απομονώνοντας» τους τρικέφαλους μυς.  Σταθείτε μπροστά από μια καρέκλα, καθίστε στην άκρη, στηρίξτε τα χέρια στο κάθισμα και τεντώστε τα πόδια σας μπροστά. Βγάλτε τη λεκάνη σου έξω από το κάθισμα, στηριζόμενοι στα πέλματα και στα χέρια (που είναι τεντωμένα). Λυγίστε αργά, όσο μπορείτε τους αγκώνες και κατεβάστε τη λεκάνη αργά. Ανεβείτε αργά μέχρι να τεντωθούν τα χέρια και κάντε 3 σετ 10-15 επαναλήψεων.

Εκτάσεις τρικέφαλων με αλτήρα

Αυτήν την άσκηση μπορείτε να την κάνετε είτε όρθιοι είτε καθιστοί σε ένα πάγκο. Με ίσια πλάτη, κρατώντας έναν αλτήρα ψηλά με τα δυο σας χέρια τεντωμένα πάνω από το κεφάλι, λυγίστε αργά τους αγκώνες και φέρτε τον πίσω από τον αυχένα σας και εκπνέοντας ανεβάστε τον  ξανά πάνω, διατηρώντας το σώμα σας ίσιο. Κάντε 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων.

Κάμψεις χεριών

Όρθιοι με τα πόδια ανοικτά, κρατάτε ένα βαράκι σε κάθε χέρι, με τις παλάμες να δείχνουν προς τα έξω. Ο κορμός πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένος, τα μπράτσα κολλημένα στα πλευρά και τα  χέρια σας τεντωμένα. Χωρίς να μετακινείτε τον κορμό ή τα μπράτσα σας , λυγίζετε τα χέρια από τους αγκώνες και ανεβάζετε τα βαράκια προς τους ώμους. Στη συνέχεια κατεβάζετε τα βαράκια αφήνοντας τα χέρια να τεντωθούν ελεγχόμενα. Εκπνοή κατά την άρση των βαρών, εισπνοή κατά την κάθοδό τους. Κάντε 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων.

Επειδή όμως μπορεί να μη σας αρκούν αυτές οι ασκήσεις και να θέλετε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης των χεριών, σας έχω και δύο βίντεο με πολύ δυνατά προγράμματα, τα οποία υπόσχονται γραμμωμένα χέρια.

Videos

 

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Xrysa Xamatzi

Ονομάζομαι Χρύσα Χαμαμτζή και είμαι φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Είμαι γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά και δηλώνω ερωτευμένη με την πόλη μου. Αυτό που με χαρακτηρίζει, είναι ότι μιλάω πολύ και “πάσχω” από τη ψυχική νόσο της τελειομανίας. Αυτό που μου δίνει ενέργεια, είναι η γυμναστική και το χαμόγελο της μαμάς μου. Η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα σκυλιά και ο μεγαλύτερος μου φόβος η μοναξιά. Στους ανθρώπους με απωθεί η αγένεια και με ελκύει η αποφασιστικότητα. Η δημοσιογραφία για μένα είναι τρόπος ζωής, καθώς με συναρπάζει το γεγονός πως θα μεταδώσω μια πληροφορία ή ένα μήνυμα στο κοινό, και με αυτό τον τρόπο θα τους δημιουργήσω ένα οποιοδήποτε συναίσθημα. Αυτό που επιδιώκω και ονειρεύομαι ; Mια δική μου ραδιοφωνική εκπομπή.