Χωρίς αμφιβολία η εορταστική περίοδος είναι μία από τις top εποχές των Hangovers!  Την περίοδο αυτή ως γνωστόν, ο κόσμος  παρτάρει ασύστολα το βράδυ -σα να μην υπάρχει αύριο ένα πράμα- και την επόμενη μέρα ξυπνά δίχως να ξέρει που βρίσκεται, πώς βρέθηκε εκεί που είναι, γιατί είναι έτσι όπως είναι και γιατί αντί να είναι στο κρεβάτι του υπνοδωματίου του,  βρίσκεται σε κάποιο άλλο μέρος του σπιτιού να κοιμάται αγκαλιά με διαφόρων ειδών αντικείμενα. Και δεν τελειώνουμε φυσικά εκεί… ακολουθεί η επόμενη μέρα που περιλαμβάνει τρομερό πονοκέφαλο, ζαλάδα, ναυτία και όλα τα παρεμφερή.

Κάτι τέτοιες στιγμές δε σκέφτεστε, πως είναι δυνατόν τόσα χρόνια επιστημονικής προόδου να μην έχουν οδηγήσει στην εφεύρεση της θεραπείας του hangover;

Κρίμα όντως… Πάμε να δούμε λοιπόν τι μπορούμε να κάνουμε τουλάχιστον εμείς από μόνοι μας , προκειμένου να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να πάρει τα πάνω του.

Το νερό… νεράκι

Τα δυσάρεστα συμπτώματα του hangover προκαλούνται κυρίως από την αφυδάτωση την οποία προκαλεί το αλκοόλ και όχι τόσο από το ποσοστό του ίδιου του αλκοόλ. Οπότε όσο περισσότερο νερό πιείτε, τόσο καλύτερα θα αισθανθείτε. Μάλιστα έχετε υπόψη σας γενικότερα, ότι δύο μεγάλα ποτήρια νερό πριν κοιμηθείτε και δύο αφού ξυπνήσετε μπορούν να κάνουν θαύματα. Προσωπικά όποτε δεν αισθάνομαι καλά μετά από κάποια έξοδο μου, συνηθίζω να πίνω νερό με αρκετές σταγόνες λεμονιού. Με τονώνει και ανακουφίζει αισθητά το στομάχι μου!

Παυσίπονο Vs Βιταμίνη

Τα παυσίπονα μπορούν να βοηθήσουν στον πονοκέφαλο, ωστόσο μερικά, όπως η παρακεταμόλη που βρίσκεται στο depon, μπορεί να επηρεάσει το συκώτι όταν λαμβάνεται με αλκοόλ. Μία πολύ καλή λύση από την άλλη είναι μερικά φρούτα και λαχανικά στο πρωινό , τα οποία θα αναπληρώσουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που έχει χάσει ο οργανισμός σας και θα επιταχύνουν την ανάρρωση πολύ πιο αποτελεσματικά. Αν αισθάνεστε όμως ναυτία στη σκέψη ενός πορτοκαλιού, μείνετε στη λύση της πολυβιταμίνης, που θα δράσει το ίδιο αποτελεσματικά.

Ξεπέρασε τον εαυτό σου και ΦΑΕ

Είναι γνωστό και απολύτως λογικό όταν κάποιος υποφέρει από hangover, το τελευταίο που μπορεί να θέλει είναι να φάει. Ωστόσο, πιέστε τον εαυτό σας και φάτε κάτι στεγνό με λίγο αλάτι όπως κράκερ ή ψωμί. Επίσης, τροφές με κάλιο είναι απαραίτητες και πολύ βοηθητικές, όπως η μπανάνα. Αν δεν μπορείτε να φάτε, πιείτε έστω κάποιο αθλητικό ποτό που περιέχει κάλιο.

Μπες στη μπανιέρα παρέα με τον πονοκέφαλο σου

Κάντε ένα χλιαρό ντουζ. Ο λόγος που τονίζω το χλιαρό είναι σημαντικός, διότι αν κάνετε ζεστό, απλώς θα ξανακοιμηθείτε και αν κάνετε κρύο θεωρώντας πως θα σας ξυπνήσει, το πιο πιθανό είναι να νιώσετε ακόμα και τα μαλλιά σας να πονάνε. Αφιερώστε 3 με 4 λεπτά κάνοντας κυκλικό μασάζ με τα δάχτυλα στο κεφάλι και τρίψτε την πλάτη σας και τα πέλματα σας με μια λούφα ή ένα scrub. Δε φαντάζεστε τα ευεργετικά οφέλη δέκα λεπτά αργότερα.

Coffee please

Μία κούπα καφέ (κατά προτί
μηση γαλλικού που είναι και ο πιο ελαφρύς) μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση. Περισσότερες μάλλον θα τη χειροτερέψουν. Η καφεΐνη διεγείρει τον οργανισμό, συμβάλλοντας στην έστω προσωρινή, απαραίτητη αύξηση ενέργειας. Βέβαια, η καλύτερη λύση είναι το πράσινο τσάι, που επιφέρει τα ίδια αποτελέσματα με τον καφέ, χωρίς να χειροτερεύει την αφυδάτωση του οργανισμού. Και πάλι όμως, προσοχή στις υπερβολές. Μία με δύο κούπες είναι αρκετές.

Και αν όλα τα άλλα αποτύχουν…

Η μέθοδος η οποία απομένει είναι η ομοιοπαθητική. Ένα μόνο ποτηράκι αλκοόλ ακόμα ανεβάζει την πίεση του αίματος και σας βοηθά να αισθανθείτε καλύτερα την επόμενη μέρα. Προσοχή όμως! Αποφύγετε τα ανθρακούχα ποτά, όπως σαμπάνια και προτιμήστε κάτι πιο ήπιο. Εάν μάλιστα είστε αποφασισμένοι να συνέλθετε άμεσα, τολμήστε το δημοφιλές πρωινό-κοκτέιλ Bloody Mary, το οποίο περιέχει βότκα, χυμό ντομάτας, αλάτι και λίγο Tabasco.

Κάτι πολύ σημαντικό το οποίο δεν ανέφερα παραπάνω είναι ο ύπνος.

Κοιμηθείτε πολύ και δώστε χρόνο στον εαυτό σας να γεμίσει όλες τις μπαταρίες που εξοικονόμησε το προηγούμενο βράδυ. Ο ύπνος όπως και να το κάνουμε είναι από τα καλύτερα φάρμακα.

Καλή χρονιά με λιγότερα Hangovers…γιατί και με καθόλου δε γίνεται!

 

Σχολίασε και εσύ..!

Σχόλια

Xrysa Xamatzi

Ονομάζομαι Χρύσα Χαμαμτζή και είμαι φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Είμαι γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά και δηλώνω ερωτευμένη με την πόλη μου. Αυτό που με χαρακτηρίζει, είναι ότι μιλάω πολύ και “πάσχω” από τη ψυχική νόσο της τελειομανίας. Αυτό που μου δίνει ενέργεια, είναι η γυμναστική και το χαμόγελο της μαμάς μου. Η μεγάλη μου αδυναμία είναι τα σκυλιά και ο μεγαλύτερος μου φόβος η μοναξιά. Στους ανθρώπους με απωθεί η αγένεια και με ελκύει η αποφασιστικότητα. Η δημοσιογραφία για μένα είναι τρόπος ζωής, καθώς με συναρπάζει το γεγονός πως θα μεταδώσω μια πληροφορία ή ένα μήνυμα στο κοινό, και με αυτό τον τρόπο θα τους δημιουργήσω ένα οποιοδήποτε συναίσθημα. Αυτό που επιδιώκω και ονειρεύομαι ; Mια δική μου ραδιοφωνική εκπομπή.